lunes, noviembre 23, 2009

LES VEUS DEL PAMANO

Ha sigut una setmana "d'emocions"... entre d'altres coses pq dilluns em despertava a londres, dimarts ja tornava a ser a la comarca i el cap de setmana ha sigut "cultural" entre les visites i l'explicació del castell dels Centelles i tots els treballs que s'hi estan realitzant per recuperar aquest patrimoni que tant ens ha marcat en la història del municipi, així com l'explicació del projecte de cooperació amb caparan i la recollida de joguines que es va realitzar l'any passat, etc. Peró bé, tot son temes prou importants com per destacar-los en un post més endavant.
Tanmateix, un dels temes que em fa més il·lusió es que dimarts vam poder veure la plaça de Centelles a les veus del pamano. Realment representava la plaça de Sort, pero tots els que fa un any van poder participar del rodatge segur que van està ben atents per si es veien o per si veien algú conegut! no puc enganyar a ningú que va ser una bona experiència pel municipi. Amb tothom amb qui he parlat m'han recomanat que em llegeixi el llibre que diuen que es genial i que hi ha alguna petita diferència amb la pel·lícula! (sabieu que s'han venut més exemplars a Alemanya que a Espanya?) Per cert, si algú no ha vist la pel·lícula la podeu mirar a la web de TV3. Suposo que pels que no hem viscut la dictadura ens costa imaginar la veracitat que s'amaga darrera la història pero malauradament la realitat sempre supera la ficció, no?
Finalment m'agradaria parlar de la campanya del 13D. No cal que digui la meva opinió, perquè ja l'he expressada en algun que altre moment pero si que m'agradaria incidir que darrera de la iniciativa s'hi amaguen els interessos de certs partits que per estratègies electorals estan muntant aquest "xou mediàtic" "jugant" amb la sensibilitat de la gent que realmet creu amb l'independentisme i, com que penso que amb les persones no s'hi ha de jugar i les normes democràtiques s'han de respectar... em sap greu veure com s'està polititzant tot aquest procès. No oblidem que a cada muncipi, a part de les persones que hi estan participant de forma individual (i que tenen tot el meu respecte) hi ha militants i simpatitzants de partits que estan al govern, com erc, o que hi han estat, per cert, més de 20 anys, com ciu. Jo no dic que no sigui lícit que els partits s'hi impliquin, pero que tothom tingui clar quin és el paper que hi juga cadascú. (Sense anar més lluny el senyor lòpez tena es membre de l'executiva de cdc...). Per cert, aquesta setmana, he sentit i llegit diferents persones que criticava al municipi de Centelles per no col·laborar i boicotejar la campanya, pero no he llegit, ni sentit, realment el dia que es van demanar les dades, com es van demanar, quin dia es van facilitar, etc. i per tant, m'agradaria que s'expliques realment com ha estat la participació de l'ajuntament en tot aques procès i que es visualitzès que darrera de certs comentaris hi ha una demagògia brutal que personalment m'ofen, perquè una cosa es que siguem del psc... i l'altra es que no tinguem clar que estem al servei dels ciutadans (que aixo ho tenim, molt i molt clar!)
una abraçad i bona setmana!

No hay comentarios: