miércoles, enero 24, 2007

VULL UN GOLF!!




Curiós!! avui m'he registrat a la web www.quierounpolo.com i bé, mentre ho feia pensava que jo realment vull un golf o algun altre tipus de cotxe, però suposo que és allò que a cavall regalat no li miris el dentat. Evidentment aquesta frase donaria molt de que parlar, pero avui només volia fer dues reflexions: la primera que sense voler un polo, simplement per l'efecte de la publicitat... m'he acabat mirant la forma de finançar-lo i n'he acabat parlant i potser no... però com serà que algí abans d'acabar l'escrit ja estarà consultant la web, no? jeje!! la segona cosa es que el dia 25 de gener comencen els trueques... i bé, de moment un clip ja el tinc reservat tot i que si de cas demà pensarè alguna altra cosa... tot i així, mirant el bloc del personatge que inspira l'anunci... no em veig ara mateix ni per fer pel·lícules ni per anar a viure al Canadà... deixem-ho en que de moment mirare si soc l'afortunat que li toca el polo!! jeje!! finalment haig de dir que un clip... o paperclip com li diuen uns veïns de més amunt... per ser tan petit la utilitat que li donem i que no li veiem... és ben bé que en el pot petit hi ha la bona confitura... jeje!! bé, bona setmana i si neva... tothom a treure la neu de davant de casa seu!!

No hay comentarios: