viernes, junio 01, 2007

YOU ARE WELCOME!


Curiòs! fa qüestió de pocs minuts estava mirant osona.com, no negarè que ho miri sovint i els que em coneixeu ho sabeu bé que és una de les webs comarcals que et permet seguir millor l'actualitat de la nostra comarca i quan estàs implicat en la política local el que passa en el teu entorn doncs t'hauria d'interessar, o si més no, a mi m'interessa! i bé... he vist que en el fòrum pobles un dels últims 5 comentaris s'havia realitzat a Centelles... i la meva sorpresa ha sigut, al mirar quin era el comentari, que convidaven a visitar el meu bloc personal. Parlo de bloc personal perquè utilitzo dos espais diferents a internet per analitzar l'actualitat des del meu punt de vista, un des d'una vessant més política http://jparegall.bloc.cat i aquest on ho faig des d'una vessant més personal! per tant... benvinguts en el meu espai a internet!

És cert que estic content dels resultats electorals, no nomès perquè hagi format part de l'equip de govern durant aquests últims quatre anys, que segurament analitzant històricament aquests quatre anys amb les inversions realitzades i els milions d'euros que em gestionat per fer de Centelles un poble per viure i conviure seran molt dificils de repetir, pero sobretot perquè despres de quatre anys de treballar pel poble, veure que et presentes a unes eleccions, juntament amb 5 formacions polítiques més i que els centellencs i centellenques et tornen a donar la confiança perquè governis els propers quatre anys el nostre poble doncs és un orgull i evidentment una satisfacció. I bé, un resultat com el que em obtingut nomès ens representa una cosa: responsabilitat! Una responsabilitat de governar amb humilitat i coherència una responsabilitat de gestionar amb eficiènca i racionalitat pero sobre tot responsabilitat de ser capaços d'agraïr a totes i tots els que col·laboreu en el nostre projecte i que amb les vostres propostes, suggeriments i implicacions personals ens ajudeu a tirar endavant el nostre projecte per fer de Centelles un poble de tots i per a tots.

I bé, la conclusió personal que m'agradaria treure'n de que a Centelles hi hagi hagut tantes llistes es que hi ha molta gent que té ganes de treballar pel poble i que les comissions i entitats tindran un augment important de socis i col·laboradors que voldran treballar de forma desinteressada per Centelles. Tot i així reconec que és molt més fàcil implicar-se en un projecte o en una causa durant un període breu de dos o tres mesos com pot ser una campanya electoral o implicar-se en un projecte de quatre anys, no? No em vull allargar més, ja sabeu que aquest és el meu bloc personal on esteu convidats sempre que vulgueu a veure el meu punt de vista del dia a dia i evidentment on podeu aportar els vostres dubtes o suggeriments.

No hay comentarios: